Доставка та оплата

Ми доставляємо

  • в відділення “Нова Пошта” - протягом 2-5 днів
  • кур`єрська доставка по Україні - до будь-якого населеного пункту

Терміни та вартість доставки вказані на картці товару і при оформленні замовлення.

 

img               img                   img

Магазини партнерів                  Відділення “Нова Пошта”              Кур`єрська доставка по Україні

 

Доставка у відділення служб доставок (Нова Пошта)

Отримати замовлення ви зможете у будь-якому відділенні “Нова Пошта”, зазначеному на сторінці оформлення замовлення. Після прибуття замовлення у відділення вам буде надіслане SMS-повідомлення від "Нова Пошта" із зазначенням номера накладної по прибутті замовлення у відділення. Термін безкоштовного зберігання замовлення у відділенні - 3 робочих дня. Якщо протягом даного терміну ви не отримаєте замовлення, товар буде повернений продавцю.

Зверніть увагу! Послуга післяплати сплачуєтся окремо від доставки, її вартість буде вказана при оформленні замовлення.

 

Кур`єрська доставка по Україні

Якщо у вашому населеному пункті немає відділення служби “Нова Пошта”, ви можете оформити кур`єрьску доставку по Україні. Доставка службою перевізника товарів об`ємом до 30 кг виконується до дверей.

Зверніть увагу! Замовлення на суму більше 13 999 грн і товари, висота яких більше ніж 170 см, кур`єром не доставляються.

Отримання такого замовлення можливе в магазинах наших партнерів Brain або у відділеннях “Нова Пошта”.

 

Доставка у відділення служб доставок (Укр Пошти )

 

 

 

СПОСОБИ ОПЛАТИ

img         img           img           img          img

     Готівкою                       Картою (Visa/Mastercard)     Оплата за рахунком               Безготівковий            Картою (Visa/Mastercard)

                                                при отриманні товара            для фізичних осіб                   розрахунок              при оформленні замовлення

Готівкою

При доставці на адресу кур`єром, у магазинах наших партнерів Brain та в пунктах видачі служб перевізника. Оплата проводиться тільки в національній валюті на суму до 50 000 грн.

Карткою (Visa/Mastercard) при отриманні товару

У пунктах видачі, кур`єру при доставці по місту Києву (попередньо необхідно обрати даний спосіб оплати при оформленні замовлення)

Оплата за рахунком для фізичних осіб

Виставлений рахунок можна оплатити у відділенні банку або через інтернет-банкінг (не передбачає переказ грошей з карти на карту). При виборі зазначеного вида оплати ви отримуєте додаткові бонуси на наступну покупку. Кількість бонусів вказується на сторінці оформлення замовлення.

Термін оплати рахунку - три дні з моменту оформлення замовлення. Реквізити для оплати замовлення будуть відправлені на зазначений у замовленні e-mail відразу після оформлення, а також будуть доступні у вашому особистому кабінеті на сайті.

Зверніть увагу! Для отримання товару необхідно надати документ, що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія). Отримати товар може тільки особа, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки або узгоджені при підтвердженні замовлення оператором.

Безготівковий розрахунок

Оплата на розрахунковий рахунок організації фізичною або юридичною особою. Оплата за безготівковим рахунком проводиться у касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку вашої компанії.

При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після отримання коштів на наш рахунок.

Зверніть увагу! Для отримання товару, що був оплачений за рахунком-фактурою, необхідно надати наступні документи:

 

  • для фізичних осіб - паспорт або водійське посвідчення
  • для юридичних осіб- доручення, що виписане на отримувача, та паспорт отримувача. Отримати товар може тільки особа, на яку виписане доручення.

Онлайн карткою (Visa/Mastercard) при замовленні товару

З доставкою на адресу кур'єром, в пунктах видачі служби перевізника або магазинах наших партнерів.

Зверніть увагу! Для отримання товару, сплаченого онлайн, необхідно надати документ, що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія). Отримати товар може тільки особа, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки або узгоджені при підтвердженні замовлення оператором.

Як перевірити/повернути доставлений товар?

Кур'єр та продавець-консультант в мережі магазинів наших партнерів Brain продемонструють вам цілісність товару, комплектацію та зовнішній вигляд, а також оформлять усі документи.

Зверніть увагу! Установка або налаштування товару за кур'єрської доставки не здійснюється.

 

При отриманні товару у відділенні “Нова Пошта” обов'язково перевіряйте комплектацію, цілісність та зовнішній вигляд замовленого товару, а також його відповідність замовленому.

 

У випадку якщо товар не відповідає тому, що був замовлений у інтернет-магазині, або має неповну комплектацію, зовнішні пошкодження, оплачувати і забирати такий товар не потрібно.